همان گونه که می دانید مخاطبین هر حوزه کاری لغات و عباراتی را در گوگل سئو سایتچهت نیل به غرض اساسی خویش جست و جو می نمایند که این کلمه ها و لغت ها دقیقا آیتم به کار گیری سئوکارها قرار میگیرد.

برای هر سئوکار یا این که استراتژیست محتوا درک کردن لغت ها کلیدی تارنما گزینه نظری که روی آن عمل می نماید بسیار اصلی میباشد و تحقیق لغت ها کلیدی دقیقا جست و جو برای کشف کردن این عبارات کلیدی با ارزش و کاربردی میباشد.

این شیوه ابزارها و متدهای متعددی دارااست که به دنبال به آن ها می پردازم ولی پیش از هر چیز می بایست بدانید در حالتی که در تحقیق و گزینش عبارات کلیدی خطا نمایید ممکن میباشد موردها پایین برای شما واقعه بیافتد.

جذب ترافیک معدود
اکثری از تارنما ها تنها در پی جذب ترافیک بیشتر و کاهش سکو الکسای خویش می باشند. درصورتی که در گزینش لغات کلیدی غلط فرمائید ممکن میباشد کلماتی را گزینش نمائید که جست و جویبار ماهیانه مقداری دارا هستند و ترافیک قابل توجهی را نمی توانند به وبسایت متبوع بدهند.

اما خیلی از کلمه ها و کلمات کلیدی در ظاهر جست و جوی بار بالایی دارا هستند البته هنگامی که در آن درجه خوب می گیرید می بینید که به هیچ عنوان ترافیک مناسبی به شما نمی دهند.

جذب ترافیک بی کیفیت
سایت هایی می باشند که تنها پیرو فروش بیشتر و جذب مشتری هدفمند می باشند و فقط ترافیک بالا به دردشان نمی خورد! در صورتی که در تعیین عبارات کلیدی نادرست فرمائید ممکن میباشد کلماتی را گزینش نمایید که صرفا ترافیک بالا به وب سایت متبوع وارد می نماید سوای اینکه مشتری باشند و خریدی انجام دهند.

معمولا برای جذب مخاطبان غرض، بیشتر روی کلمه ها کلیدی چندین بخشی که هدفمندتر میباشند عمل میگردد که درپی بیشتر درباره ی آن حرف می کنم.

حیف کردن بازه و هزینه
بعضا از لغت ها و کلمه ها کلیدی به قدری دشوار می باشند که سکو به چنگ آوردن در آنان وقتگیر میباشد و شاید به آسانی قابلیت پذیر نباشد. وجود رقبای راز مشقت بار و کار کشته سبب ساز میگردد تا در برخی از عبارات کلیدی که اساسا هم تک بخشی می باشند نتوانید جايگاه خیر و خوبی بگیرید.

در شرایطی که در گزینش این لغت ها مبتلا نادرست گردید، به طور همزمان را از دست خواهید بخشید و هم مخارج متعددی را! چراکه رقابت در این لغت ها کلیدی بسیار مشقت بار میباشد و وب سایت شما اقتدار رقابت با رقبا را نخواهد داشت.

پس به همین عامل به طبع ناکامی خواهید خورد. باخت در seo در معنای نرسیدن به مقصود اساسی تان بعداز مقطع ها سپرده گذاری میباشد.

در این حالت توصیه می شود از لغت ها کلیدی طولانی خیس استعمال شود. زیرا علاوه بر بی آلایش بودن، هدفمندتر هم میباشند.

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

ها ,کلیدی ,میباشد ,ترافیک ,لغت ,باشند ,لغت ها ,ها کلیدی ,می باشند ,که در ,جست و ,ممکن میباشد کلماتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وکیوم آبی خرید اینترنتی دانش ریاضی علی یوسفی neginiukavir کاتارسیس کتابخانه آیت الله حائری اردکان نغمه های انتظار آخرین مهلت تحویل فعالیت های مربوط به درس روش پژوهش کرونا راشکست مي دهيم سوالات استخدامی با پاسخنامه